jueves, 24 de enero de 2013

Que passa amb els nostres diners ?

Hi ha dos qüestions que vaig plantejar a l'últim Ple i a les quals l'Alcalde dona idèntica resposta. "Ja ho parlarem a la comissió." Resulta estranya la resposta, no?

Que quines qüestions plantejava?
 1.- Pq no ens tornen ja els diners que a tots els veïns ens cobraren de més en els rebuts del FEM entre el 2.006 i el 2.008?
       La història ja és coneguda, ens cobraren de més durant eixe període i a més per un altre motiu durant el 2.010. En plena campanya electoral, l'Alcalde va tornar els diners del 2.010, però de la resta s'ha anat fent el suec, tot i que va dir que ho tornaria.
       I jo dic, que ja està bé. Ja va sent hora que torne als veïns el que és dels veïns. Es tracta, segons els meus càlculs, de 23,55 € per vivenda i 51,39 € per local comercial.

2.- Per que no ha fet res encara per a que ens tornen els diners que ens han cobrat de més, a l'últim trimestre del 2.011, en el rebut de l'aigua?
        Doncs sí. Com també vaig contar en el seu moment, al juliol del 2.011 es va canviar l'empresa que ens facturava l'aigua i va debutar a "lo grande" demanant una pujada de preus bestial que el PP va aprovar en solitari. Presentarem una reclamació al respecte que va ser rebutjada, i finalment l'ordenança amb el nou preu es va publicar oficialment al final de desembre.
        PERÒ ... l'empresa ja ens havia cobrat la pujada a la factura de setembre (trimestre de juliol-setembre), així que davant les queixes a la següent factura (trimestre octubre-desembre) ho va compensar.     Però ... (sempre hi ha un però) els preus que va aplicar a eixe trimestre, van ser altra vegada pujats quan encara no s'havia aprovat.
        Jo em vaig queixar i vaig dir ... "Senyors ens han tornat a fer el mateix !!" i la resposta va ser una especie de ... preguntarem a l'empresa a vore que ha fet.
        Ara diuen que ho tractarem a al comissió, i que si no ho han fet abans és pq encara no ho tenien clar.
         Resulta que porte posant el tema damunt la taula a les sessions informatives de gener, febrer, juliol, setembre, octubre, novembre i al Ple de desembre, i ara diuen que NO HO TENIEN CLAR ENCARA?

         A mi em sembla de vergonya i simplement crec que l'Alcalde no té ningunes ganes de molestar a l'empresa, que ha donat un bon grapat de bitllets per a quedar-se l'aigua.

         De totes maneres com diuen que parlarem, doncs el que parlem ja vos contaré. El dilluns tenim noves comissions informatives. H haurà sorpresa??   


No hay comentarios:

Publicar un comentario