jueves, 15 de agosto de 2013

Mentidetes del Sr. Soler ...

Ja que l'estiu porta poca activitat, aprofitaré per contar altra en la línia de les mentidetes del Sr. Soler quan la pregunta l'incomoda. Sense cap rubor, per a ell no és cap problema.

Aquesta naix d'una interpel·lació meua a un Ple de finals de març, on simplement preguntava si el servei d'arreplega d'animals abandonats, continuava prestant-se igual que es feia.
La resposta del Sr. Soler, no deixava lloc al dubte "SÍ" i ahí es va acabar tot, o ... això pensava jo.

Al mes següent sorprenentment apareix a la comissió informativa, una proposta de contractar un nou servei per a l'arreplega d'animals, i vaig preguntar per la situació de l'anterior i del seu cost. Ohhh, sorpresa!!
L'anterior havia deixat de prestar-se feia mesos (no m'ho van concretar), però digueren que cap a finals de l'any passat (recordeu que la meua pregunta va ser a març), i que es prescindia d'ell pel seu cost i per què segons l'Alcalde, no complien i pretenien passar factures igualment.

Quan li vaig retraure que feia un mes m'havia dit que es continuava prestant el mateix servei, em va respondre, que es continuava prestant el mateix, es dir NINGUNO!! (amb una bona risa, que jo tampoc vaig poder evitar).

 Amb aquest nivell de falsetat, ves a saber quin és motiu real. Jo de totes maneres vaig demanar poder vore les últimes factures que ens havien presentat els anteriors prestadors del servei, per analitzar els costos i comparar-los, però encara estic esperant. 

No és cap broma, podeu estar ben segurs que quan conte una cosa, igual em guarde alguna cosa, però no invente res. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario