jueves, 26 de diciembre de 2013

Ja tenim pressupost per al 2.014 i Ple Ordinari Dijous 26 a les 20:00h.

Doncs això ... de moment ja tenim pressupost del 2.014 aprovat pel PP el passat dimarts.
Sobre el mateix faré una valoració en breu, que ja vaig fer al Plenari. Però aquesta vegada vaig  a introduir un nou element de transparència. Una vegada un veí em va demanar si podia publicar el pressupost i li vaig dir que si volia conèixer algun aspecte concret que m'ho diguera, però que posar-lo al complet em suposava prou feina (no el tenia en format digital).
Doncs ara em resulta més fàcil, així que per primera vegada teniu els pressupostos del 2.014 a un CLIC des de casa.
Pressupost d'ingressos 2.014
Pressupost de despeses 2.014

A més recordar que el Ple Ordinari últim de l'any serà dijous 26 a les 20:00h.

No hay comentarios:

Publicar un comentario